2017 m. birželio 26 d., pirmadienis

TURBINOS RESTAURAVIMAS 3 KARTUS PER METUS IR KODĖL TAIP ATSITINKA

TURBINOS REMONTAS - PATS SUDĖTINGIAUSIAS AUTOMOBILIO GEDIMAS

 Visada norėjosi keletą žodžių pasakyti, apie keistą lietuvių požiūrį į sugedusias turbinas. Keistas jis todėl, kad visada vairuotojams trūksta informacijos apie turbokompresoriaus remonto procesą. Ko pasekoje visada reikalingi pakartotiniai remontai. O jie skaudžiai kerta per kišenę net gi tiems, kurie negaili pinigų savo automobilio taisymui.


TURBINOS GEDIMAI IR ŽMOGIŠKASIS FAKTORIUS


geri meistrai niekam nereikalingi, o pigiai darančių bet kaip - kaip nekeista paklausa visada buvo ir bus...

Turbina gali sugesti dėl daugelio priežąsčių. Ir jeigu jų nepašalinsime, tai nutiks vėl... tik laiko klausimas, kada turbina vėl suges. O šitas reiškinys labai dažnas ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse.

Viskas priklauso nuo to, kokiems meistrams atiduosite savo automobilį su turbinos defektu. 
Iš kitos pusės žiūrint, remonto kokybė priklauso ir nuo paties automobilio savininko. Jeigu jam svarbiausia pigi kaina ir tai akivaizdžiai mato autoserviso darbuotojai - rezultatas irgi bus toks pats kaip visada. Gali vėl tekti apsilankyti turbinų servise. 

Nei vienas geras meistras per prievartą neįpirš kokybiškos paslaugos, nes ji visada kainuoja daug daugiau, nei padaryti viską bet kaip.

KAIP ATLIEKAMAS SUGEDUSIOS TURBINOS TAISYMAS?

**************

TURBOKOMPRESORIAUS REMONTAS - ETAPAS NR.1


Sugedusią turbiną reikia ardyti ir keisti sugedusias dalis naujomis. Tačiau galima atlikti tiek dalinį remontą, tiek pilną. 
*************
Dalinis remontas - tai toks remontas, kai keičiamos tik visiškai sugadintos turbinos dalys, o dar bent šiek tiek sveikos, paliekamos. Taip taupomi kliento pinigai. Kokybės ir garantijų tokiu atveju prašyti ir reikalauti niekas jau neturės jokios teisės.
**************
Pilnas turbinos remontas skaitomas toks remontas, kai imamas turbinos kartridžas - tai yra visi viduriai, ir keičiamas nauju. Rezultatas - nauja turbina, senos korpuse. Gal reiktų sakyti ne korpuse, o senose kriauklėse. Tokiems darbams duodama garantija nuo pusės metų iki metų. Arba tam tikram kilometrų skaičiui

TURBINOS NUMĖMIMAS - PASTATYMAS - ETAPAS NR.2


Šis etapas labai dviprasmiškas. Visada galima tik nuimti ir uždėti / pastatyti suremontuotą turbiną į savo vietą. Tačiau jeigu vadovautis tik tuo, tikėtis kad tokių darbų pakaks geram turbinos remontui, tikrai neverta.

Nes nuėmimas ir pastatymas tik pusė darbo. Kodėl? Todėl, kad nėmus ir uždėjus pačią turbiną, priežąstys, dėl kurių sugedo turbina lieka nepašalintos. Klientai dažniausiai prašo suremontuoti turbiną ir ją pakeisti. Nei vienas neprašo surasti ir pašalinti gedimo priežąstis. 

Visa esmė, kad gedimo atsiradimo priežąsties nustatymas reikalauja papildomo darbo, kuris kainuoja nemažus pinigus. O jeigu žmogus supranta visą remonto procedūrą siaurai, labai dažnai kyla konfliktai, dėl kurių kaltos abi pusės...

KADA KALTAS AUTOSERVISAS?

Autoserviso kaltė visų pirma prasideda nuo to, kad nėra išaiškinama viskas iki galo. Tai yra kiek gali kainuoti viskas nuo A iki Z autoservisai dažniausiai pasako tik tada, kai pradedami remonto darbai. Tada kaina išauga, jeigu daryti viską kaip reikiant, o žmogus retai kada būna pasiruošęs mokėti daugiau nei įsivaizdavo...

KADA KALTAS KLIENTAS?

Klientai kalti 8 atvejais iš 10. Kliento kaltę galima įvardinti labai papratai. Klientas nenori girdėti nieko kito, kaip tik turbinos remontas kuo pigiau... Jeigu geri meistrai pabandė vieną kartą paaiškinti kaip reikia daryti  "tikrai gerai" ir kiek tai kainuos, o klientas net neklausdamas sako: "Man kuo pigiau", tada kalba baigiasi ir daroma, kaip klientas prašo ... Rezultatas bus nei šioks, nei toks...

GEDIMO PRIEŽĄSTIES NUSTATYMAS - ETAPAS NR.3

Tai etapas, kuris atliekamas labai retais atvejais. 
  • Pirma - autoservisas turi viską išsamiai paaiškinti. 
  • Antra - klientas turi sutikti atlikti pilną ir protingą remontą už gana didesnę kainą, nei klientas įsivaizdavo...
KOKIOS TURBINOS GEDIMO PRIEŽĄSTYS?

Taigi, išvardinisme pagrindines turbinų gedimo priežąstis, kurios privalo būti pašalintos -  priešingu atveju visas darbas eina šuniui ant uodegos. Gali būti netgi taip, kad nenuvažiuosite nei 50 kilometrų.
AUTOMOBILIO KATALIZATORIUS - PRIEŽĄSTIS NR.1

Užsikimšęs katalizatorius - jeigu automobilis su turbina, tai priešas numeris vienas. Išmetamosioms dujoms neturint kur dėtis, spaudžiamas turbinos atraminis guolis, kuris pažeistas sulaužo turbinos sparnuotę ir gali viso to pasekoje nutraukti turbinos velenėlį. Apie tai daugiau skaitykite čia arba tinklapyje www.katalizatorius.lt - dėl ko sugenda katalizatoriai ir kiek kainuoja pakeisti?

SUODŽIŲ FILTRAS - PRIEŽĄSTIS NR.2

Jeigu automobilis dyzelinis ir jo gamybos metai prasideda  nuo 2003 metų, greičiausiai jame bus pastatytas dpf filtras. Suodžių filtrai užsikemša daug dažniau, nei katalizatoriai. Pasekmės taip pat analogiškos užsikimšusiam katalizatoriui.

Tik esmė tame, kad čia reikės arba atlikti dpf filtro išprogramavimą www.dpffiltras.lt arba reikės pirkti naują suodžių filtrą, kurių kainos prasideda nuo 450,- eurų. 

TEPALO SIURBLYS - PRIEŽĄSTIS NR. 3

Tepimo sistema - pagrindinis faktorius lemiantis turbinos ilgaamžiškumą.  Jeigu nekeičiate tepalų kas 10.000 tūkstančių, nors tepalo gamintojai siūlo kilometražą nuo 15,000 iki 20,000 km, turbinos ašelei tikrai galite pakenkti.

Ji daug jautresnė, nei viso likusi variklio mechanika. Todėl bet koks susikoksavęs tepalo gabaliukas gali būti mirtinas...


KITAS PRIEŽĄSTIS RASITE WWW.TURBINUSERVISAS.LT TINKLAPYJE

TURBINA SU GARANTIJA - KADA JĄ GALIMA DUOTI? 

Garantiją turbinos remontui privalo duoti bet kuris autoservisas. Tačiau jeigu nebus įgyvendinti visi trys etapai, garantija bus popierinė. Kitaip sakant garantijos, po kurios jums kažkas remontuos turbiną veltui  - tikrai nebus. Nes neišsiaiškinus ir nepašalinus turbinos gedimo priežąsties - nemokamų remontų nebus...


 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą